Zákaznický servis

Potřebujete poradit?

Odpovědi na nejčastěji kladené otázky najdete pro vaše pohodlí podrobně níže.

Chcete-li zahájit konverzaci s naším zákaznickým servisem, jednoduše klikněte na ikonu chatu umístěnou v pravém dolním rohu obrazovky. V případě potřeby budete mít také možnost připojit soubory, například fotografie. Přestože se snažíme odpovídat okamžitě, může se stát, že nebudeme moci poskytnout okamžitou odpověď. Budete však mít možnost zanechat své kontaktní údaje a my se vám co nejdříve ozveme.

Pokud vám to vyhovuje více než použití funkce chatu, můžete nám napsat e-mail.

Chat: pravý dolní roh obrazovky

E-mail: help@vossington.com

Vaše objednávka

Jakékoli objednané zboží můžete vrátit nebo vyměnit do 100 dnů od jeho obdržení.

Chcete-li iniciovat vrácení nebo výměnu, pošlete nám prosím zprávu a my se vám co nejdříve ozveme s dalšími pokyny.

Doba, za kterou se vrácené peníze objeví na vašem bankovním účtu, do značné míry závisí na pravidlech vaší banky. I když to může trvat až 10 pracovních dnů, obvykle se vrácená suma na účtě objeví během několika dní. Pro přesnější časový plán doporučujeme kontaktovat vaši banku nebo společnost vydávající kreditní karty a zjistit, jaká je jejich konkrétní doba zpracování vrácených peněz.

Zažít zklamání z obdržení poškozeného nebo nesprávného zboží není nic příjemného. Buďte si však jisti, že jsme zde, abychom vám pomohli tento problém efektivně vyřešit.

K zahájení reklamace od vás potřebujeme čtyři konkrétní fotografie:

  1. fotografie balíčku
  2. fotografii přepravního štítku na balíčku
  3. fotografii celého výrobku
  4. fotografii, na které je jasně vidět poškození výrobku (nebo je jasně vidět, že se jedná o nesprávné zboží).

Jakmile tyto čtyři snímky pořídíte, zašlete nám je prosím jako zprávu. Do zprávy uveďte číslo své objednávky a upřesněte, který výrobek byl poškozen nebo neodpovídal objednávce.

Kromě toho nám sdělte, zda chcete zaslat náhradní zboží, nebo zda byste raději chtěli vrátit peníze.

Zavazujeme se, že na váš dotaz odpovíme co nejdříve.

Chápeme, jak frustrující může být čekání na zásilku, která se zdánlivě ztratila. Zde uvádíme, co můžete udělat jako první krok k nalezení vaší zásilky:

  1. Podívejte se na sledovací číslo, které jsme zaslali v e-mailu s potvrzením zásilky. Zkontrolujte webové stránky dopravce a ověřte si, zda je zásilka označena jako "doručená".
  2. Zkontrolujte dodací adresu v e-mailu s potvrzením objednávky, zda odpovídá zamýšlenému místu doručení.
  3. Porozhlédněte se po svém okolí a zeptejte se kohokoli, s kým sdílíte adresu (např. kanceláře nebo souseda), zda vaším jménem balíček neobdržel. Může být také užitečné zkontrolovat okolí vchodů do vašeho bydliště, zda se tam balík nenachází, zejména zadní verandy, keře, garáže, grily nebo jiná místa, která by mohla váš balík chránit před krádeží nebo povětrnostními vlivy. Mějte na paměti, že doručovatel mohl k ochraně před povětrnostními vlivy použít také igelitové pytle.

Pokud se vám ani po těchto krocích nepodaří váš balíček najít, pošlete nám prosím zprávu, abychom mohli s dopravcem zahájit proces dohledání.

Jistě, máte možnost požádat o zrušení objednávky zasláním zprávy. Upozorňujeme však, že to nezaručuje, že vaše objednávka bude zrušena. V případě, že vaše objednávka již byla předána do závěrečné fáze objednávkového procesu ve skladu, nebude v našich silách ji zrušit. Ujišťujeme vás, že se vám co nejrychleji ozveme a potvrdíme, zda byla vaše žádost o zrušení úspěšná, či nikoli.

Naše produkty

Určitě, všechny naše výrobky budou opět naskladněny. V současné době rosteme relativně rychlým tempem a bohužel se tak může stát, že se některé z našich produktů vyprodají rychleji, než je dokážeme opětovně vyrobit. V důsledku toho mohou být někdy konkrétní data opětovného naskladnění nejasná, za což se upřímně omlouváme. V tuto chvíli sice nenabízíme předobjednávky, ale doporučujeme vám, abyste se připojili k našemu čekacímu seznamu kliknutím na tlačítko s upozorněním na stránce vyprodaného produktu. Tímto způsobem budete informováni, jakmile se vámi požadovaná položka vrátí do našich skladových zásob.

V našich rámech používáme plexisklo, protože se podobá tradičnímu sklu, ale nabízí další výhody. Je nejen lehčí, takže je bezpečnější pro zavěšení, ale také odolné proti rozbití. Navíc jeho větší odolnost proti nárazu chrání rámy při doručování, čímž minimalizuje případné poškození během přepravy.

Ne, plexisklo v našich rámech vykazuje určitou úroveň odrazu a není klasifikováno jako neoslňující.

Ne, v současné době nemáme k dispozici podložky ke koupi a naše rámy nejsou dodávány s podložkami. Přesto můžete do našich rámů spolu s vybraným tiskem nebo fotografií určitě umístit i matnou desku.

Ne, naše rámy nejsou bezkyselinové. Nicméně pro vytvoření bezkyselinové sestavy pro vaše umělecké dílo s našimi rámy doporučujeme vložit mezi vaše dílo a zadní desku bezkyselinový bariérový papír a mezi plexisklo a vaše umělecké dílo použít bezkyselinovou matnou desku. Tato opatření poskytnou vystaveným předmětům dodatečnou ochranu. V současné době nemáme v našem obchodě k dispozici žádné podložky ani bariérové papíry dostupné k zakoupení.

Naše rámy mají na zadní straně předem připevněné závěsy pro svislé nebo vodorovné zavěšení na zeď. Háček, hřebík nebo šroubek pro skutečné upevnění na zeď si však musíte zajistit sami. Konkrétní potřebný hardware se bude lišit podle typu vaší stěny. V současné době nemáme v našem obchodě k dispozici žádné háčky, hřebíky ani šrouby, které by bylo možné zakoupit.

Ne, rámy zakázkových rozměrů nejsou součástí naší současné nabídky. Místo toho se zaměřujeme na poskytování hotových rámů v širokém výběru standardních velikostí.